Newsletter





Pomoc


Czy muszę się zarejestrować aby dodawać ogłoszenia?

Tak, zapomocą rejestracji swojego konta podając swój email (będzie on służył jako login) oraz dowolnie wybrane hasło. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość dodawania, usuwania oraz edycji ogłoszeń.

 

Po rejestracji nie otrzymałem emaila z hasłem potrzebnym do zalogowania się.

Jeżeli po rejestracji nie otrzymałeś emaila aktywacyjnego sprawdź folder Spam, być może przez pomyłkę wiadomość od nas została zakwalifikowana jako Spam. Jeżeli po 24h nadal nie dotarł do Ciebie email z linkiem aktywującym, skorzystaj z opcji przypomnij hasło. 

 

Jak zwiększyć szanse na pozytywny odzew na moje ogłoszenie?

Umieść w ogłoszeniu kilka zdjęć, upewnij się, iż treść ogłoszenia zawiera odpowiednią ilość szczegółów, sprawdź czy podałeś aktualne dane kontaktowe. Powiadom znajomych przesyłając im link do ogłoszenia. Jeżeli masz konto na Facebooku, kliknij na link "Lubię to" , tak aby znajomi z Facebooka także zobaczyli Twoje ogłoszenie. 
 

Jak długo wyświetlane będzie moje ogłoszenie?

W zależności od wybrane opcji, standardowe ogłoszenie może być wyświetlane przez wybrany okres 30 dni .

 

Mam problem z dodaniem zdjęcia do ogłoszenia.?

Zdjęcia, które dodajesz do ogłoszenia muszą być w formacie JPG. Ich rozmiar natomiast nie może przekraczać 1 MB. Jeżeli zdjęcia, które chcesz dodać są większe niż wspomniany limit lub są w innym formacie, skorzystaj z dowolnego programu do obróbki zdjęć w celu ich zmniejszenia i zapisania jako JPG. Do każdego ogłoszenia, w zależności od rodzaju, możesz dodać do 5 zdjęć. Zdjęcie, które dodasz jako pierwsze zostanie ustawione jako zdjęcie główne ogłoszenia.

 

Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte z serwisu?

Najprawdopodobniej Twoje ogłoszenie po określonym czasie wygasło, o czym poinformowaliśmy Cię w osobnym emailu. Istnieje także możliwość, iż Twoje ogłoszenie mogło naruszać Regulamin serwisu i zostało usunięte przez administratorów.

 

Jak zmienić domyślne hasło do swojego konta?

W celu zmiany hasła do swojego konta, zaloguj się i kliknij na opcje "Moje konto" znajdującą się u góry strony , następnie z rozwijanej listy "ustawienia" znajdującej sie obok Twoich ogłoszeń, wybierz opcje "Zmiana hasła" znajduje się na dole strony.

 

Jak uchronić się przed oszustwem?

Pamiętaj aby zachować ostrożność przy dokonywaniu transakcji. Dokonuj jedynie zapłaty gotówką! Nigdy nie przekazuj zaliczek, ani nie dokonuj wpłaty na konto zanim nie spotkasz się bezpośrednio ze sprzedawcą i nie popiszecie odpowiedniej umowy. Umów się na bezpośrednie spotkanie ze sprzedawcą w celu zapłacenia za przedmiot. Na spotkanie wybierz miejsce publiczne.

Standardowa paczka za pobraniem również nie chroni w stu procentach przed oszustwem, ponieważ najczęściej należy najpierw dokonać zapłaty, a dopiero póżniej można sprawdzić zawartość paczki.

Najlepiej nie odpowiadaj na ogłoszenia pisane w innym języku niż polski, w szczególności ignoruj wszelkie odpowiedzi pisane łamaną angielszczyzną. Nie podawaj także swojego adresu zamieszkania zanim spotkasz się ze sprzedawcą.

 

Nie znam hasła, jak mogę dokonać edycji ogłoszenia?

Po utworzeniu konta w serwisie, hasło zostało wysłane na podany adres email. Jeżeli nie otrzymałeś emaila z hasłem lub go skasowałeś skorzystaj z opcji przypomnienie hasła . Jeżeli po przypomnieniu hasła lub utworzeniu konta nie otrzymałeś emaila z instrukcjami, sprawdź folder Spam - być może przez pomyłkę wiadomość od nas trafiła do tego folderu.

 

Czym jest i jak znaleźć ID ogłoszenia?

ID ogłoszenia to numer, dzięku któremu możemy jednoznacznie zidentyfikować określone ogłoszenie. ID ogłoszenia widoczne jest w linku strony z ogłoszeniem.

Przykładowo: http://ns.targ-24.pl/treść.

 

Ktoś przez pomyłkę podał mój numer telefonu w ogłoszeniu.

Jeżeli ogłoszeniodawca przez pomyłkę podał Twój numer telefonu, skontaktuj się z nim i poinformuj go o zaistniałej pomyłce. Jeżeli z różnych powodów nie możesz się z nim skontaktować skorzystaj z tego formularza celem usunięcia Twojego numeru z ogłoszenia. Alternatywnie, możesz skontaktować się bezpośrednio z nami przesyłając dokument potwierdzający, iż numer telefonu należy do Ciebie.

 

Czy pośredniczycie w transakcjach?

Nie pośredniczymy i nie jesteśmy stroną żadnej transakcji pomiędzy użytkownikami. Umożliwiamy jedynie zamieszczanie ogłoszeń. Używasz usług i uczestniczysz w tych transakcjach na własne ryzyko, a jakiekolwiek szczegóły dotyczące transakcji czy płatności ustalasz bezpośrednio z osobą, która zamieściła dane ogłoszenie. Dlatego, tak ważne jest zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z ofert.

 

Co zrobić jeżeli ogłoszeniodawca nie wywiązał się z umowy?

Jeżeli pomimo naszych zaleceń zdecydowałeś się na przelew a ogłoszeniodawca nie wywiązał się z umowy, nie dostarczył zamówionych usług lub towaru, lub wydaje Ci się, iż padłeś ofiarą oszustwa, spróbuj jeszcze raz się z nim skontaktować celem wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli to nie pomoże, możesz zgłosić sprawę na policję szczegółowo opisując i dokumentując całą sytuację.

 

Czy mogę zamieścić kilka identycznych lub bardzo podobnych ogłoszeń?

Nie, nie można zamieszczać wielu identycznych lub bardzo podobnych ogłoszeń. Takie ogłoszenia zostaną usunięte jako duplikaty. Jeżeli chcesz sprzedać kilka podobnych przedmiotów różniących się drobnymi szczegółami lub zaoferować bardzo podobne usługi, dodaj je w pojedyńczym ogłoszeniu.

 

Zdjęcie produktu

Wynajmę pokój cena z mediami

500,00 zł

500,00 zł

Zdjęcie produktu

Wynajmę pokój cena z mediami

500,00 zł

500,00 zł

Zdjęcie produktu

Sprzedam mopa parowego prawie nowy

100,00 zł

100,00 zł

Zdjęcie produktu

Sprzedam mopa parowego prawie nowy

100,00 zł

100,00 zł

Zdjęcie produktu

Wynajmę pokój cena z mediami

500,00 zł

500,00 zł

Zdjęcie produktu

Wynajmę pokój cena z mediami

500,00 zł

500,00 zł

Newsletter

Newsletter

Dzięki zapisaniu się do newslettera będziesz informowany o nowościach i promocjach!


Strzałka w górę